Пошуковий запит: (<.>A=Форкун Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Атаманчук П. С. Використання управлінських впливів для досягнення прогнозованого рівня якості знань учнів з механіки [Електронний ресурс] / П. С. Атаманчук, Н. В. Форкун // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_4
|
2. |
Форкун Н. В. Формування якісних знань учнів старших класів засобами візуалізації [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 63-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_24
|
3. |
Форкун Н. В. Методична система навчання фізики в старшій школі на засадах компетентнісного підходу: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 117-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_40
|
4. |
Форкун Н. В. Навчання фізики в старшій школі на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_18
|
5. |
Форкун Н. Формування готовності учнів старшої школи до засвоєння навчального матеріалу з фізики [Електронний ресурс] / Н. Форкун // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 252-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(1)__60
|
6. |
Форкун Н. В. Компетентнісний підхід до викладання фізики у старшій школі [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 492-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_84 З’ясовано суть компетентнісного підходу в освіті. Досліджено використання в практиці технологію створення інтелект-карт. Розкрито основні вимоги до інтелект-карт та їх матеріалів у навчанні фізики. Для кращого забезпечення навчально-пізнавального процесу запропоновано еталонні завдання учням в якості завуальованих формулювань учителя. Доведено, що використання інноваційних технологій навчальної діяльності старшокласників формує науковий світогляд учнів, розкриває роль фізичного знання в житті людини і суспільному розвитку, розвиває креативність, творчість, оригінальність, образне мислення, формує компетенції старшокласника, прогнозує подальшу діяльність майбутнього випускника.Выявлена суть компетентностного подхода в образовании. Исследованы использования в практике технологию создания интеллект-карт. Раскрыты основные требования к интеллект-картам и их материалов в обучении физики. Для лучшего обеспечения учебно-познавательного процесса предложены эталонные задания ученикам в качестве завуалированных формулировок учителя. Доказано, что использование инновационных технологий учебной деятельности старшеклассников формирует научное мировоззрение учащихся, раскрывает роль физического знания в жизни человека и общественном развитии, развивает креативность, творчество, оригинальность, образное мышление, формирует компетенции старшеклассника, прогнозирует дальнейшую деятельность будущего выпускника.The essence of competence-based approach in education is revealed. Practical use of technology of making intellect cards is researched. Basic requirements for intellect cards and their materials in teaching physics are dwelled upon. Standard tasks, disguised by teacher’s wording, are suggested for enhancement of educational process. It is proven, that use of innovative techniques of seniors’ educational activity forms pupils’ scientific outlook, reveals the role of physical knowledge in people’s life and societal development, develops creativity, ingenuity, originality, figurative thinking, forms a senior’s competencies, predicts further activity of a future graduate.
|
7. |
Атаманчук П. С. Інноваційні технології об’єктивного контролю результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів [Електронний ресурс] / П. С. Атаманчук, Н. В. Форкун // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 146. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_146_28
|
8. |
Форкун Н. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення фізики в старшій школі [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 294-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_100
|
9. |
Форкун Н. В. Методика навчання механіки в старшій школі на засадах компетентнісного підходу: результати педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 176-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_55
|
10. |
Форкун Н. В. Організація та результати педагогічного експерименту з впровадження методики навчання механіки в старшій школі на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 565-568. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_130
|
11. |
Форкун Н. В. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні фізики в старшій школі [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2018. - Вип. 24. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2018_24_36
|
12. |
Форкун Н. В. Впровадження елементів STEM-освіти в освітній процес [Електронний ресурс] / Н. В. Форкун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2019. - Вип. 25. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2019_25_29
|
13. |
Атаманчук П. С. Впровадження елементів STEM-освіти в освітній процес [Електронний ресурс] / П. С. Атаманчук, Н. В. Форкун // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 179. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_179_4
|